Kiitos Sarille  inspiraation lähteenä olemisesta. Mitä "isot" edellä, sitä pienet perässä. ;)  Sari oli tehnyt unikko-vaipan, joten pitihän munkin. Tai oikeastaan, mä olin vallan unohtanut, että mulla on kaapissa ollut kolmen väristä unikko-kangasta puolen metrin pätkät monta vuotta. Enkä ole keksinyt, että mihin niitä käyttäis. Tai no,pinkistä unikosta on kyllä kaks taulua esikoisen huoneen seinällä ja sinisestä unikosta on ollu vessan ikkunassa verkot. Noiden lisäksi oli beigeä ja punaista unikko-kangasta kaapissa. Sinisestä se vaippa piti ensin tehdä, MUTTA, mä olen hukannut sen verhon johonkin. Joten oli tehtävä sit punainen vaippa...
Vähän tuli isohko, kun tein turhan pitkät siivekkeet, kun ajattelin ettei kangas jousta yhtään. Joten pitää vielä laittaa yks tarra, niin saa pienennettyä. Vaippa olis varmaan muutenkin saanut olla sellanen röyhelömallinen, ei olis sit niin tullut paksuja siivekkeitä painamaan mahan puolelta. Sisäpintana vaipassa on uusi tuttavuus Coolmax ja välissä on kerros hamppucollegea.
1260121.jpg
Ja sitten vielä aikaisemmin valmistuneet raitavaippa trikoosta, välissä taas hamppucollegea ja sisäpintana vihreä polyestermokka. Ja sitten kuvassa on myös Pyrylle tekemäni jumppapaita. Vähän tuli turhan kapea kaula-aukko, muuten ok paita. Tosin kesti tovin ennenkuin jätkän pätkä suostui paidan päälleen laittamaan, ei vissiin tykkää raidasta. Mutta kun äiti tykkään, niin pidettävä on pojankin! :)
1260118.jpg