Ensiksikin, tytön paino tällä erää taas 1935gr.
Lämmöt pysyneet suht hyvinä, tänään yhdellä mittauksella oli ollut vähän matala lämpö, joten pari peittoa hänellä vaatteiden (ja villapipon sekä tumppujen) lisäksi päällä.
Neidin silmiin oli lääkäri tänään määrännyt tipat (5krt/vrk) ja voiteen (yöksi). Josko sillä menis rähmiminen ohi.

Mä otin takaisin muutaman päivän vierailutaukoa tänään ja olin sairaalassa ensin puoli kahdestatoista neljään. Tulin kotiin, jossa ei ollut ketään, vaikka meidän oli ollut tarkoitus mennä koko perheen katsomaan vauvaa. No, mies ja lapset olivat ulkona, joten eipä me koko perheen voimin mihinkään keritty. Mutta minä ja Milla kiiruhdettiin sairaalaan takaisin puoli kuuden syötölle ja oltiin sairaalassa sitten yllättäen puoli kymmeneen asti. Haettiin yhdessä ruokaa ruoka-automaatista, käytiin lypsyllä (siis minä pumppailin ja luin samalla neidille kirjaa) ja neiti katseli videoita. Joten reissu meni sikäli ihan hyvin, vähän myöhään se kyllä venyi.

Jokaisella syötöllä yritettiin syöttöpunnitusta. Olin niin elätellyt toiveita, että imetys onnistuisi, kun se silloin tiistai-iltana sujui niiin loistavasti. MUTTA...kolmen päivän imetystauko (joka johtui siitä mun flunssasta...hitsi vieköön) näyttäis tehneen sen, ettei neiti enää osannut oikeaa imuotetta. :(  Kyllä tuli suru puseroon äidille. Ekalla imetyksellä vielä saatiin menemään n. 45ml rinnasta, mutta seuraavilla kahdella kerralla ei enää mitään. Pakko oli pullosta antaa, ja siitä neiti kyllä suostui imemään. Kyllä tulee surku, jos imetys ei onnistu. Se kun on niin ihanaa ja kätevää, toisin kuin pullon lämmittely ja keittely.
Täytyy nyt elätellä toiveita, että tyttö kasvaessaan ja vahvistuessaan oppis ja jaksais taas imeä rinnastakin.
Ja toivoa, että osastolla olis edes joku hoitaja, joka olisi imeysmyönteinen ja osaisi antaa neuvoja.