Olisko vapaaehtosia :) Pesti kestäis kyllä lähinnä vaan tämän viikon. On nimittäin lapsien uimakouluviikko. Viitenä iltana viidestä puoli seitsemään. Huomenna on mielenkiintoista härdelliä taas luvassa kun pitäis olla kolmessa paikkaa samaan aikaan. Lasten kerho päättyy klo 16, siihen aikaan mun PITÄIS jo olla koululla kuuntelemassa luentoa ja lasten pitäis kerhosta kiiruhtaa viideksi sinne uimakouluun. No, kun olis edes toinen auto, vaan jotenkin ihmeen kaupalla mun pitää varmaan lentää sinne koululle...kun ei mies kuitenkaan pääse töistä lähtemään niin ajoissa, että minä tällä, suoraan sanottuna säälittävällä, kunnollani ehtisin sitten vaikka pyörällä polkaisemaan koululle. No se on ainakin varmaa, että olipa aikaa käytettävissä miten paljon tahansa, joutuvat kanssa kuuntelijat kuuntelemaan luentoa pienoisen hienhajun tahdittamana. Sillä hiki se valuu  varmasti siinä vaiheessa, kun minä koululle saavun kuuden kilometrin pyörätaipaleen jälkeen.

Eipä se keskiviikko kauheasti tuo helpotusta kiireeseen, no yksi asia sentään vähemmän. Mulla ei ole luentoa. Mutta lapset menevät silloin aikaisempaan ryhmään uimakouluun, jotta sitten puoli kuudeksi ehtisivät hoitokaverinsa synttäreille. Tiukille kyllä vetää, mutta eiköhän me ehditä.  Torstaina onkin sitten luvassa iltapäivästä Mintun  lääkäriä polilla, mulla kouluprojektia iltasella sekä lapsilla sitä uimakoulua. Perjantaina "vain" kerho ja uimakoulu eli helppo nakki. :) Ensi viikko näyttääkin sitten kalenterissa varsin säälittävältä tämän viikon rinnalla. :)

Tänään aamulla muuten piti alkaa Mintun vauvamuskari ura. Innosta puhkuen yhdeksän aikaan suunnistimme kansalaisopistolle kuullaksemme tiskin takaa tädiltä, että muskari oli siltä päivältä peruttu. Hän ei ollut sitä muistanut minulle sanoa silloin kun Minttua varapaikalta muskariin soitteli. Pahoitteli kovasti tilannetta. No, minkä sille mahtaa. Vähän kyllä ketutti...ihan vaan vähän.. ensi maanantaina sitten paremmalla onnella.

Ja lopuksi vielä muistan todeta, että kyllä, meillä on "vain" kolme lasta.... varmaan isommissa perheissä tuo harrastuksiin kuskaaminen on vielä paljon monimutkaisempaa!?